FHF-rundskriv 10/2024: Folkehøgskoleuka 2024 nedskaleres og flyttes

Vi har jobbet hardt med å hente inn så mange deltakere som mulig til Folkehøgskoleuka på SKAP Kreativ Folkehøyskole. Det er med tungt hjerte at vi nå må meddele at vi blir altfor få deltakere til å kunne gjennomføre Folkehøgskoleuka i sin opprinnelige form i år.

Folkehøgskoleuka 2024 vil derfor kun bestå av Kurs for nye lærere i år. Vi endrer også lokasjon fra Mandal til Jessheim, nærmere bestemt Romerike Folkehøgskole. Forflytningen handler om å gi SKAP

de beste forutsetninger for sin populære sommerdrift. Vi takker SKAP for fleksibiliteten og det gode samarbeidet!

Vi ser på flere muligheter til å gjennomføre kurs i løpet av høsten. Følg med!

Vi gleder oss til å ta imot nye lærere på Romerike Folkehøgskole, vi er veldig glade for at de kan ta imot de nye lærerne på kort varsel! Så krysser vi samtidig fingrene for at 2025 gir oss tidenes Folkehøgskoleuke med deltakerrekord og solskinn.

Benytter anledningen til å ønske alle en riktig god sommer.

Med beste hilsen

Espen Bråten Kristoffersen                            Angelina K. Christiansen