FHF-rundskriv 10/2018: Ikke glem Folkehøgskoleuka 2018 under etterarbeidsdagene

De fleste skolene er nå i gang med etterarbeidsdagene etter et intensivt folkehøgskoleår. I den forbindelse ønsker vi å minne om Folkehøgskoleuka 2018, den 6.-9. august på Sund folkehøgskole.

FHF-rundskriv 10/2018

Ikke glem Folkehøgskoleuka 2018 under etterarbeidsdagene.

I år tilbyr vi følgende kurs:
• Kurs for nye lærere
• Kurs for nye praktisk personale
• Kurs for nye rektorer/skoleledere
• Pedagogikk, dannelse og reise
• Å stå i det åpne – utvid din pedagogiske verktøykasse
• Hvordan fremme psykisk helse og psykososialt læringsmiljø i skolen?
• Kurs for kjøkkenpersonale i økologisk storkjøkken
• Idé- og praksisverksted for skoleledere

Dette er en flott anledning for kompetanseheving, samt møte kollegaer fra folkehøgskoler.

Dere kan lese mer om de ulike kursene her: https://www.frilyntfolkehogskole.no/pu/kurs-og-utdanninger/folkehogskoleuka-2018/

Med beste hilsen
Øyvind Brandt                       Knut Simble                            Sindre Vinje
leder                                       generalsekretær                     Seniorrådgiver pedagogisk utvikling