GOD SOMMER!

Publisert/Oppdatert

Vi ønsker alle våre medlemmer en riktig god sommer!

Bestill sangbøker til skolestart

Publisert/Oppdatert

I nært samarbeid med Cappelen Damm ga vi i 2021 ut ny sangbok.

Enighet i lønnsoppgjøret med Virke

Publisert

Onsdag 19. juli ble det enighet i forhandlingene på HUK-området i Virke om hovedoppgjøret for Landsoverenskomst for utdanning. Denne korresponderer med KS-området.

Forhandlinger på HUK-området i Virke er i gang

Publisert

Mandag 17. juni startet tarifforhandlingene på HUK-området i Virke opp. Forhandlingene omfatter Landsoverenskomst for utdanning. Vi krever samme resultat for våre medlemmer, som i korresponderende områder i offentlig sektor.

ledige plasser på kurs for nye lærere

Publisert/Oppdatert

Meld deg på innen 25. juni. Dette blir lærerikt og gøy.

Folkehøgskoleuka 2024 nedskaleres og flyttes

Publisert

Vi har jobbet hardt med å hente inn så mange deltakere som mulig til Folkehøgskoleuka på SKAP Kreativ Folkehøyskole. Det er med tungt hjerte at vi nå må meddele at vi blir altfor få deltakere til å kunne gjennomføre Folkehøgskoleuka i sin opprinnelige form i år.

Enighet i lønnsoppgjøret i KS

Publisert/Oppdatert

Det er avtalt en ramme for årslønnsveksten på 5,2 prosent, som er det samme som ble avtalt i frontfaget. Beregnet prisvekst i 2024 er på 4,1 prosent, noe som betyr at ansatte er sikret reallønnsvekst i år.

«Uten Fasit» et idéhefte

Publisert/Oppdatert

Vi har sendt ut et idéhefte med tips til tema og hvordan arbeide med utvikling av den pedagogiske praksis ved en folkehøgskole.

RIKTIG GOD PÅSKE!

Publisert

Vi håper påsken blir fylt med glede, fred og hygge! P.S. Husk å ta dere tid til å slappe av og nyte påskeferien. Det har dere fortjent!

Folkehøgskoleuka 2024

Publisert/Oppdatert

Programmet er klart! Og hvilken uke det skal bli på SKAP Kreativ Folkehøyskole 5. - 8. august!