Kurs om selvevaluering

Folkehøgskolerådet (FHSR), Noregs kristelige folkehøgskolelag (NKF) og Folkehøgskoleforbundet (FHF) inviterer til felles kurs om selvevaluering den 5. og 6. februar 2020 i Oslo på Anker hotell. Dette er et møtested for dere som har ansvar for skolens selvevalueringsarbeid. Vår intensjon er at dere får relevant faglig påfyll, veiledning og inspirasjon.

I tillegg til informasjon og foredrag knyttet til arbeidet med skoleutvikling og selvevaluering generelt, vil årets kurs ha et ekstra søkelys på bærekraft. Med utgangspunkt i Bærekraftvedtaket fra oktober 2019 ønsker vi å utforske konkrete måter skolene kan inkludere bærekraft i arbeidet med skoleutvikling og selvevaluering.

Arrangementsdetaljer:

Fra:
Til:
Sted:
Anker Hotell, Oslo

FHF tilbyr alle IF-skoler som melder seg på kurset en tilbakemelding på sin rapport fra 2018-19 i løpet av våren 2020. Send rapporten til angelina@folkehogskole.no etter at din skole er påmeldt.

Alle IKF skoler fikk tilbudet om tilbakemelding på rapporten fra 2018-19 i august 2019. Om din skole ikke har bedt om tilbakemelding er det ikke for seint å sende rapporten til marie@ikf.no.

Husk å skriv inn hvilket tema din skole har for årets selvevaluering i påmeldingslenken. Vi setter sammen arbeidsgrupper ut fra beslektede tema.

Påmeldingsfrist er 10. januar 2020.

Generell info:
Pris: 2.900 NOK (inkl. lunsj begge dager, middag, foredrag og overnatting.) eller 2.150 NOK uten overnatting.
Sted: Anker Hotell, Oslo

Påmeldingsskjema

Lurer du på noe angående kurset? Kontakt marie@ikf.no eller Benedicte@folkehogskole.no